zaterdag 15 juli 2017

Aloha it's your birthday


Ik had pas de aloha stans van Lawn Fawn gekocht, maar er nog niets mee gedaan, had er nog geen geschikte kaart voor. Donderdag was ik weer eens bij doe@ding en toen zag ik weer de palmboom stansen (ook van Lawn Fawn), ik vond dat die toch wel heel leuk voor bij mijn Aloha. 
En ach.... die year six stempelset die er vlak naast hing was toch ook wel erg leuk....

Thuis ben ik meteen aan de slag gegaan om een kaart te maken met mijn nieuwe spulletjes.
Het werd deze verjaardagskaart.

 

De achtergrond kleurde ik met behulp van een stans van Elizabeth Craft Designs en Tumbled Glass Distress inkt. Het craft karton scheurde ik aan de bovenkant voor een lekker onregelmatig effect.
Ik gaf wat extra kleur met Brushed Corduroy distress inkt, de stipjes erop zijn van de Snow Cool stempelset (LF), deze stempelde ik met Vintage Photo.
De schelpjes kleurde ik met mijn Copics, daarna kon ik ook zien welke kleur ik voor mijn Aloha wilde, dat werd Abandoned Coral distress inkt.
Alleen de schelpjes en palmbomen vond ik wat saai en toen bedacht ik me dat ik de kleinste stans van Lift the Flap (LF) nog niet had gebruikt. Dus deze gestanst en het stempeltje open me van Push Here (LF) erop gedaan.Nu komt daar achter dus nog wat vrolijks tevoorschijn.


De ballonnen zijn van de Elphie Selfie stempel set (LF), ik heb het "touwtje" van de stempel afgeknipt en er een stukje touw aangehangen voor een speelser effect. Nu houden de schelpjes de ballonnen vast. Lief toch??
De flap blijft mooi gesloten doordat ik er 2 mini magneetjes heb verstopt.

De kaart is al op de bus gegaan en hopelijk bezorgd. Ik hoop dat de jarige blij is met mijn kaart :)



Met deze kaart wil ik graag meedoen bij de volgende challenges:

Lawn Fanatics Challenge Blog: Summertime Fun


De Egel: Zeedieren



7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Petra ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! This card is adorable! I love the balloons hidden under the flap, such a clever idea! Thanks for sharing with us at Lawn Fawnatics!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig dat je meedoet met onze 'Zeedieren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.
    http://de-egel.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuke kaart heb je gemaakt! Het is net een verhaaltje. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen