zondag 18 juni 2017

Vlinderkaart

Er is 4 juni weer een nieuwe challenge online gegaan bij kaartjes inspiratie challenge. Deze keer is ons thema vlinders, met een inspiratie foto.
Komen jullie weer meedoen?

 foto van Kim Simons.

Vandaag gaat de reminder online en daarom mag ik nu ook mijn kaart laten zien.
Ik heb gekozen om de kaart helemaal in de vorm van een vlinder te maken en dus maar 1 vlinder te gebruiken.

Ik kleurde de achtergrond van mijn kaart met 5 verschillende kleuren distress inkt en heb daar een heel klein beetje water over gestrooid, niet teveel, want ik had geen waterkleur papier gebruikt voor de basis van mijn kaart.
Vervolgens de vlinder uitgesneden uit zwart vinyl en deze erop geplakt, de witte stippen zijn weer van karton. Stempeltje van Lawn Fawn gebruikt voor de tekst en daar een klein bannertje van geknipt en de klus was geklaard.


Ik weet al wel wie deze kaart gaat krijgen, hopelijk leest ze mijn blog niet, want ze is nog even niet jarig en de kaart blijft dus nog even hier in huis.
Wat vinden jullie ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten